top of page
A van Amber

Contacteer ons

Tiensesteenweg 88, 3360 Korbeek-Lo
(Opgelet! Korbeek-Lo is geen deelgemeente van Leuven, maar van Bierbeek)

tel. 016/23 50 94
www.ambervzw.be

info@ambervzw.be

Ons secretariaat is telefonisch bereikbaar op:

Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 9u tot 12.30u en 13u tot 15u.
Op woensdag van 9u tot 12u30.

Tijdens de schoolvakanties is het secretariaat enkel in de voormiddag bereikbaar.
 

Wanneer ons secretariaat gesloten is kan je een bericht achterlaten op het antwoordapparaat.

​

Contacteer ons

Dankjewel voor je bericht! U mag snel een antwoord van ons verwachten.

Vlot bereikbaar

met het openbaar vervoer

Bereikbaarheid openbaar vervoer: Vanuit Leuven station kan je bus nr 8 of nr 380 nemen richting Tienen en afstappen aan de halte Korbeekveld in Korbeek-Lo (2de halte na de Carrefour). Nadien moet je nog enkele meters richting Tienen wandelen.

Bereikbaarheid

Heeft u een klacht ?
Dat betreuren we ten zeerste 

 

Heb je een klacht over een begeleiding, een begeleider of de werking van Amber? Probeer eerst en vooral in gesprek te gaan met je begeleider. Als dat niet helpt of je voelt je niet gehoord, dan kan je een klacht neerleggen.


Klachtenprocedure:
Je kan op verschillende manier een klacht indienen, al dan niet bijgestaan door een vertrouwenspersoon. Je kan ons telefonisch contacteren, mailen of onderstaand formulier invullen. We willen je in eerste instantie graag horen en verder helpen met uw klacht. Daarnaast kunnen klachten ons helpen om onze werking te verbeteren. 

​

We geven er de voorkeur aan dat een klacht niet anoniem wordt ingediend. Op die manier kunnen we een klacht optimaal behandelen.

​

​Contactgegevens:

  • Amber vzw, tav Marleen Lemmens, Tiensesteenweg 88, 3360 Korbeek-Lo. 016/23.50.94

​

Behandeling van uw klacht

De organisatorisch coördinator of directie nemen je klacht ter harte. Zij zullen je klacht opvolgen en behandelen. Samen met jou zoeken ze naar een oplossing. 

​

Klachten?

Waar kan je nog terecht met je klacht?

 

​Opgroeipunt:

Het opgroeipunt is de plek voor al je feedback, positief of negatief. Ook kan je hen bereiken als je ontevreden bent over de afhandeling van je klacht door onze dienst. Je kan hen bereiken via:

  • tel: 078/170 000 (gratis) (elke werkdag tussen 8u en 20u)

  • Via hun meldingsformulier

  • of via brief naar Opgroeipunt, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel

Meer informatie vind je op hun website

​

Externe bemiddeling:

Via integrale jeugdhulp kan je beroep doen op externe bemiddeling.

​

De Vlaamse toezichtcommissie:

Hier kan je terecht als je vindt dat je rechten m.b.t. je gegevensverwerking geschonden zijn. zij hebben een onafhankelijk secretariaat onder leiding van de voorzitter van de Toezichtcommissie. 

​​

Klachten?
  • Facebook
bottom of page