top of page

Klachtenprocedure

Amber vzw

Hebt u een klacht over een begeleiding, een begeleider of de werking van Amber? Dan kan u ons dit formulier ingevuld bezorgen. Klachten helpen ons te verbeteren waar we kunnen. We laten u zo snel mogelijk weten dat we uw klacht ontvangen hebben en houden u op de hoogte van de behandeling van uw klacht.

 

U kan uw klacht bezorgen:

Per post:

  • Amber vzw, Tiensesteenweg 88, 3360 Korbeek-Lo. 016/23.50.94

Per mail:

 

Behandeling van uw klacht

Nadat we uw klacht ontvangen hebben, nemen we contact met u op. We vragen dan naar uw voorkeur voor de behandeling van uw klacht (bv. wil u aanwezig zijn bij de bespreking, wil u dat de directie erbij is, wil u dat de begeleider erbij is, enz.). We houden zoveel mogelijk rekening met uw mening hierover.

Opmerking: We geven er de voorkeur aan dat een klacht niet anoniem wordt ingediend. Op die manier kunnen we een klacht optimaal behandelen.

Download hier het klachtenformulier

  • Facebook
bottom of page