Klachtenprocedure

Amber vzw

Hebt u een klacht over een begeleiding, een begeleider of de werking van Amber? Dan kan u ons dit formulier ingevuld bezorgen. Klachten helpen ons te verbeteren waar we kunnen. We laten u zo snel mogelijk weten dat we uw klacht ontvangen hebben en houden u op de hoogte van de behandeling van uw klacht.

 

U kan uw klacht bezorgen:

Per post:

  • Amber vzw, Tiensesteenweg 88, 3360 Korbeek-Lo. 016/23.50.94

Per mail:

 

Behandeling van uw klacht

Nadat we uw klacht ontvangen hebben, nemen we contact met u op. We vragen dan naar uw voorkeur voor de behandeling van uw klacht (bv. wil u aanwezig zijn bij de bespreking, wil u dat de directie erbij is, wil u dat de begeleider erbij is, enz.). We houden zoveel mogelijk rekening met uw mening hierover.

Opmerking: een klacht zonder naam of handtekening wordt niet als klacht behandeld.

Download hier het klachtenformulier

Amber is tijdens de kantooruren dagelijks bereikbaar via telefoonpermanentie van 9u tot 12.30u en van 13u tot 15u.’s Avonds of tijdens het weekend kan je een bericht achterlaten op het antwoordapparaat. Tijdens de schoolvakanties is er enkel in de voormiddag telefoonpermanentie.

Tiensesteenweg 88,

3360 Korbeek-Lo
 

tel. 016/23 50 94
www.ambervzw.be

info@ambervzw.be

©2020 Amber vzw.     Privacyverklaring     Klachtenprocedure

  • Facebook
logo amber vzw